Kralova Hola

Przygotowania, które poczyniłem miały mnie oswoić z wytrzymałością potrzebną do przejścia z grupą GOPRowców trasy na Kralovą Holę. Całą akcję rozpoczął i planował mój tata. W sobotę 31.03.15 r. o 13 wyruszyliśmy z Wisły. Na miejsce spokojnie dojechaliśmy po 18. W domku ciągłe przygotowania, rozmowy i bardzo ciekawe szkolenie z zagrożeń lawinowych.

Wyjście

Rano około 7:15 wypakowaliśmy sprzęt z samochodu i 15 min później wyruszyliśmy spokojnie w 8 osób z wysokości około 930 m n.p.m. do szczytu Kralovej Holi 1948 m n.p.m. Pierwsza część z buta bo śnieg już od pewnego czasu tu był tylko wspomnieniem. Dalej już na nartach. Widoki niestety ciągle były co raz słabsze. Do szczytu dopełzliśmy po około 2,5 h. Małe roszady i jednak zdecydowałem się zawrócić z Jasiem i panem Zygmuntem. Oczywiście pamiątkowe zdjęcia na szczycie.

Powrót

Jazda w dół była niesamowita! Nartki dały radę 🙂 Jednak czuło się pewien niedosyt… Kiedy dojechaliśmy samochodem do Liptovskiej Teplicki i odstawiliśmy pana Zygmunta do restauracji z Jasiem poszliśmy odrobić braki w treningu i przejść się w górę po trasach wyciągów. Było dla nas niezłym zaskoczeniem ile tak na prawdę jeszcze dzięki temu zrobiliśmy kilometrów bo obrany szlak okazał się dłuższy i ciekawszy niż przypuszczaliśmy!

Podsumowanie

Nie byłem niestety z grupą na pełnej trasie – zrobili około 30 km i 1600 m suma podejść, ale wiem, że moje poprzednie treningi bywały trudniejsze 🙂 Dodatkowo czułem się na prawdę bardzo dobrze i chyba bardziej wymęczył mnie powrót jako kierowca samochodem do domu – w sumie 250 km tego dnia busem.